jueves, 5 de enero de 2012

Siurana, Can Paràsit en familia

La Edel al 4º
L'Iker fent bloc
Can Paràsit es un dels sectors nous reoberts de Siurana, de fet no hi ha ni les ressenyes a la guia. Estava prohibida l'escalada fins ara que s'han aixecat la restricció. Tacte molt adherent, consistent i un bon peu de via. La idea era pasar un dia amb familia i aviam si nens i adults comencen a pendre contacte amb la roca. El lloc ens va semblar genial. Entorn agradable i un parell de vies molt fàcils amb un xapatge molt segur.
Sap greu que les fotoss no son de qualitat pero es que una servidora, guia, asseguradora i fotografa amb un mobil, es que no es pot demanar més, no?
En Nil al 4º
L'Ivan baixant de la via
Vam provar els dos cinqués que són quarts en realitat, ideal per començar i per la canalla. No vam tenir gaire més temps, vam poder provar Ateva 6a+ , sorprendenment  espectacular, començant per l’esperó. I a l’esquerra de tot i ha una pared taronja amb unes línies maquisimes, crec que un 6c on hi havia cua pre provar-lo.
Les ressenyes les tenen al camping escrites en llapis.
Bon peu de via

4 comentarios:

  1. Hola, bon sector Can Parasit per anar amb la familia, aquest sector esta ben ressenyat a la nova guia de Siurana de D. Brascó y N. Campillo, si tornes a caure alguna vegada mes per alla, no deixis de probar La Viuda Negra 6a, La Marabunta 6a+ y Kagarro Malababa 6b+, molt bones.

    Salut i roca.

    ResponderEliminar
  2. Gracies Txupi, al veritat es que son vies molt mes xules del que semblen en principi. I tant que hi tornarem perque hi ha feina! Salut!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nes!! acabo de trobar el blog i m'ha agradat molt!! Felicitats!!!!!!
      Em dic Martina, i acabo de descobrir que em vaig trobar l'Alícia el cap de setmana passat al Malpàs.
      La vergonya traïdora va fer que no em posés a parlar amb ella i les altres noies amb qui anava :P
      Fa tres anys que no escalo, i fa tres mesos que estic tornant-hi. Tinc ganes de trobar noies per sortir. Visc a cavall entre Malanyeu i Barcelona, i com que tot just m'estic resituant a la comarca, us escric aquí... a veure si trobo algú o altre!! us deixo el mail: martina.marcet (at) gmail.com. Salut!!

      Eliminar
  3. Ei Martina, m'alegro que t'agradi el blog. Em penso que la Alice ja t'haurà contestat personalment pero que sapigues q es clar q et pots apuntar a qualsevol sortida, i una motivada més sempre es d'agraïr. Salut i a tibar!

    ResponderEliminar