viernes, 1 de enero de 2010

La Pell Roja, Els graus - Collbató

Tornem en aquest mini sector de Collbató per fer els deures pendents. Un 6c de 25m. que vam probar la vegada pasada i el ens va semblar factible encadenarlo. aixi que tot i que semblaba que el dia no ens permitiria escalar ens arrisquem i nem cap a Montserrat. Just arribar, desapareixen els núbols, es calenta la roca i es converteix en un dia perfecte per encadenar.


Escalfem en un 6a del costat, tots tres encadenem sense dificultats.


Anem directes al 6c Burinot ensopit. Jo la monto posant les cintes i com sempre em pasa a Monserrat, no m'hi fixo bé quins son els bidits correctes, i em vaig parant per coneixer la via. Segon pegue, una caiguda.




A en Fran tampoc li dona molta confiança el passar la corda, ja que en un parell d'ocasions els agarres son una mica cabrons per xapar. Així q la deixem per una altre dia.

La Alicia segueix amb la sava racha encadenadora i se'n porta el seu primer 6c.

No hay comentarios:

Publicar un comentario